Helgens bravader

Helgen har varit händelserik på sportevenemang. Börje körde Vikingarännet mellan Uppsala och Stockholm och var mycket nöjd med sin placering som blev runt nr 60 av drygt 500startande i motionsklassen, riktigt bra jobbat! :)

Lasse körde Snödrevet i Norberg på MTB och blev nr 28 av 31 startande efter lite krångel. Men eftersom vädret var strålande sol och gnistrande snö så var det riktigt fint ändå!

Jag har inte tävlat men däremot fortsatt min löpträning med ett lugnt lite längre pass, jag sprang 6km. Jag tror det kan vara ett bra sätt att lägga upp det, korta intensiva pass i veckorna när jag har kort om tid på morgonen och sen lite längre lugnare pass på helgen när det finns mer tid. Sen har jag cyklat mina första km i år! Det blev ca 9km invigningstur på mtbn. Så nu har jag bara 1491km kvar att cykla innan vårens stora cykelutmaning. :)

Åhh! Jag skulle lägga in en bild på Lasse in action men bildverktyget verkar ligga nere just nu... så det blir ett bildlöst inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0