Inga Hurtbullar här inte

Haha, jag har fått en del kritig för mitt förra inlägg. B. Lindberg HATAR tydligen att bli kallad hurtbulle, så jag lägger härmed in en liten dementi och väljer att kalla honom helgens sportgubbe i stället. :)

Dagen har ägnats åt heta diskussioner, som alltid när vi ska diskutera någonting blir det ganska snabbt två läger, med Börje (den evige optimisten) på ena sidan och Lasse (pessimisten) på andra sidan. Efter en stund brukar jag hoppa ur diskussionen och bara lyssna, det är rätt skoj, det blir som tennis när de skickar argumenten fram och tillbaka. Ingen ger sig heller, varken optimisten eller pessimisten så de kommer liksom aldrig fram till något... hehe
Som vanligt kom disskussionen på något vis in på mat, Lasse kör enbart färdigmat från typ Findus eller Felix och jag och Börje hävdar att han skulle cykla, springa och simma mycket snabbare utan alla tillsatser och med riktig mat i stället. Behöver jag tillägga att vi talar för döva öron?

Dagens Lasse är på temat Hurtbullar.
(Lasse säger till Börje) - Om du inte vill bli kallad Hurtbulle, ska vi kalla dig för Sportlimpan i stället? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0