Fortsatt kyla och mycket att göra

Det verkar som att mitt inlägg angående Calescos värmesulor gjorde susen, nu går de ännu bättre! Jag är i och för sig inte förvånad, jag är absolut inte den enda som fryser om fötterna i det här landet verkar det som. De där sulorna är verkligen toppen, de är skillnaden mellan en underbar tur ute i kylan och en förstörd tur på grund av frusna fötter.


Så här vintrigt är det utanför vårt fikarum idag... Hur är det hos er?

Börje har hämtat sig lite från förkylningen och är med oss och jobbar igen, både han och Lasse knegar på med inventeringen som sakta går framåt, det finns ju en del grejer att räkna...

I Ludvika håller kylan i sig, jag tycker det är härligt med vinter och lite extra nu  eftersom de har plogat upp ett långfärdsskridskospår på sjön Haggen, så nu är det bara bra att det kom mera snö = mera mys!

Det är laddat för åkning i butiken!


Jag vill passa på att tipsa om våra -08 cyklar också. Vi har några stycken kvar i butiken till mycket överkomliga priser. I webbshoppen hittar du dem i kategorin Cyklar => Reacyklar
Laddat för rea! Först till kvarn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0