Gymma?

Nu när det inte direkt är högsäsong för cykling så får vi ta till andra träningsmetoder. Det blir längdskidor, långfärdsskridskor och olika pass samt styrketräning på gymmet. Jag höll på och funderade på vad jag ska hitta på för träning idag och så googlade jag "gymmet" och fick fram den här fina bilden på en vältränad kille. hehe, kanske det inte riktigt är mitt mål med gymmandet...men lite skojig var den. Får se till att visa den för Lasse när han kommer, den är typisk hans humor :)

Niiice! Eller?

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Haha!



Det där är en rejält förvanskad bild av Jay Cutler. Han och Ronnie Coleman har slagits om titeln till Mr. Olympia ganska många år, Ronnie har alltid varit överlägsen men Jay tog hem det 2006 (Ronnie vann 1998 tom 2005). Båda är 180 cm eller kortare och väger ~130 kg.



Vad många som tränar på gym tycks vara rädda för är att de ska vakna upp och se ut som dem efter bara något år av hård träning, därför vill de inte träna så hårt på gymmet. Utmärkt ursäkt för att slippa bli svettig?



F.ö. kan jag rapportera att även om det fallit lite snö i Ludvika är det helt snöfritt i Grangärde. Bysjön, Björken och norra Väsman torde vara fin-fin skridskoåkning!

2009-01-15 @ 12:40:22
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0