Jeees...!

Vilken dag! Det blir ett kort inlägg bara så här alldeles innan hemgång. Idag har varit en stressig dag, många cyklar på order gör att packningen tar mycket tid. Det är grym skillnad på att packa en Polarklocka och att packa en cykel...Fast det är ju kul att det går mer cyklar, våren är snart här!

Jag ska passa på och ge lite förhandsinfo också. Snart kommer ni att kunna handla Crafts kläder här i vår webbshop. Jag håller som bäst på att lägga upp alla produkter inom cykel, löp och skidkategorierna och även alla "lager 1" och "lager 2" produkter. Det blir spännande att se om ni är intresserade av Craftkläder till förmånliga priser?!

Jag tror att det kommer bli kanon, premiär i början på nästa vecka alltså!

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Har ni ullunderställ? Jag är trött på att lukta syntetskunk efter bara ett par träningar. När man cyklar till och från jobbet hinner man ju inte tvätta kläderna mellan.



Passande seriestripp på ämnet här: http://www.yehudamoon.com/index.php?date=2009-01-12

F.ö. en serie som kanske passar er, de driver en cykelbutik. :)

2009-01-30 @ 07:58:34
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0