Nytt år, nya möjligheter!

Så var vi inne i 2009, det är alltid spännande med ett nytt år, det ger sådana möjligheter till en ny start. Det blir som en extra kick att ta tag i saker som att komma igång med träningen, sluta röka etc. Vi har alla chanser i världen att forma detta nya år till att bli som vi vill ha det! Jag tror att 2009 kommer att bli ett toppenår!

I butiken är det lite lagom vinterlugnt sådär, nu när isarna har lagt sig har vi dock en hel del som är inne och inspekterar utbudet av långfärdsskridskor. Det tycker vi är jättekul eftersom vi själva är så bitna av det vintertid och nu är ju isarna alldeles fantastiska! Jag var ute med sällskap på Ludvikasjön Haggen igår och isen låg alldeles svart och blank. Hela 2dm var det visst på det tjockaste stället.

Jag hoppas ni har haft en trevlig jul och ett roligt nyår! Jag skulle lägga in en bild från turen igår men kameran bråkar med mig så den kommer upp en annan dag, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0