Snart löning...

Hektisk dag, beror nog på att det är löning om bara några dagar. Märks att cykelsäsongen kommer snart också, det går mer och mer cyklar och tillbehör. I ludvika har det snöat mängder idag, och sen blev det varmt så tyvärr töar det nog bort tills i morgon.... omväxlande vinterväder måste jag säga..

Det blir ett kort inlägg så här innan stängning och så ska jag passa på att dra "dagens Lasse" den här vet jag inte om han kom på eller om han har hört den någonstans.

"Om man har dåligt närminne, hjälper det ifall man ställer sig längre bort?"

Den var i alla fall inte helt poänglös, det ska han ha!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Ett alternativ är ju att tänka på det man ska komma ihåg tidigare, så det hinner in i långminnet i tid.



Jag tyckte iaf. det var en rolig ordvits. :)

2009-01-21 @ 08:11:07
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0