Töväder i Ludvika

Så har vintern tagit Time-out i Ludvika för den här gången. Det töar för fullt och i princip all snö är borta. Suck, jag som började tycka att skidåkning var en riktigt bra träningsform. Fast det finns ändå ljus i tunneln, på Onsdag skulle det tydligen frysa på igen och med det tövädret som har varit nu så ska det kunna betyda fina skridskoisar och det är ju helt perfekt!

Äckelväder, ge oss vintern tillbaka!

I Fredags körde jag en drive med Scottcyklarna och nu finns varenda en i hela modellprogrammet ute i shopen, bara att botanisera runt! Det var därför det inte blev något inlägg då, jag var helt inne i Scottkatalogen.

Idag fick vi äntligen hem flera värmesulor igen, de tog slut i förra veckan just när vi hade som mest beställningar på dem. Inte bra när det blir så! Nu finns de iallafall i lager igen för er som är sugna på ett par. För er som lade beställning under förra veckan så skickar jag dem idag så ni kan nog hämta ut dem på posten imorgon.

Alldeles strax ska jag skicka iväg dagens laddning med paket, måste säga att jag verkligen gillar utseendet på dem efter att vi fick hem Lindbergstejpen, det ser riktigt proffsigt ut!
Proffspaket minsann.

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Hoj!



Stiligt packeterat där!



Hoppas skridskoisarna kommer tillbaka, men det ser lovande ut! Ser dock ut att komma snö igen i början av nästa vecka. Hoppas inte, jag vill ha isarna snöfria nu.



Förresten, blir det något Snö(g)lopp i år? Hittade varken något på er hemsida eller CSKs.



/Tobbe

2009-01-13 @ 11:53:01
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0