Vårkänslor

Här kommer nästa efterlängtade bild-inlägg!

I morse startade vi dagen med en tur på Haggen, de har plogat upp en bana så det var kanonfint att åka långfärdsskridskor där! Vi var ute i ca 40 min och det är ju verkligen en kanonstart på dagen, då är man uppvärmd sen.


Spegelblank is i banan på Haggen, det var bara solen som fattades.

Och snacka om att vi behövde uppvärmning, direkt när vi öppnade vid 9:30 kom en DHLbil med alla årets cyklar från Marvil. Puh! 204 cyklar kånkade vi in på lagret. Fast vi hade lite extra killar med oss så det gick på ett par timmar i alla fall. Själva inbärandet alltså, hur många timmar det kommer att ta att montera dem vill jag inte ens spekulera i... men kul är det för nu känns det verkligen att säsongen snart är här!
                                     
Många cyklar blev det, både på lagret/kontoret där jag sitter och på lagret i källaren. Jag borde ju ha tagit lite bilder när vi var "in action" med kånkandet men det glömde jag så klart bort... här är resultatet i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0