Aprilväder

I skeppshult skiner tydligen solen idag, men det verkar vara enda stället. Jag brukar förhöra mig lite om vädret runt om i landet när jag pratar med kunder och idag verkar det vara snögegga eller regn överallt. suck.

Jag som i morse bestämde mig för att äntligen ta mig i kragen och köra lite MTB idag, jag hade tom planerat rutten, men nu... nä det blir ingen cykling idag. Hoppas på bättre väder på onsdag för då ska tydligen Lasse dra runt mig på nån lång skogsvända med pannlampa, och jag som bara har kört 8km än i år. Undrar om man får ta med bogserlina? :)

Nej, vi får se till att blicka framåt! På Torsdag ska vi ha kvällsöppet igen och då vill vi verkligen ha riktigt vårväder! På torsdag alltså, öppet till 21:00 och så bjuder vi på fika, utförsäljning av -08 cyklar samt lite vårkampanj på -09 standardcyklar. Sen vet man aldrig... det kanske händer något mer spännande i butiken! ;)

Hoppas ni har en bra måndag därute i snögeggan...

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Harri tog sig ut den fulingen, ju extremare väder desto mer minnesvärd tur. Så brukar det vara.



Men jag satt själv och surade framför datorn och tröståt kanelbullar, så jag förstår dig. :)

2009-03-24 @ 10:17:25
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0