Städning

Jag och Lotta (Börjes dotter som har börjat jobba hos oss!) har dragit igång en städraid här på firman, Lotta tog itu med Börjes kontor igår och det blev verkligen skillnad. Själv tog jag mig lite vatten över huvudet och började sortera alla skruvar och andra specialgrejer och städa Lasses verkstad. Jag blir väl klar om tre år eller så... :)

Verkstan blir bra ialla fall när det blir klart, det var lite dammigt i hörnen.


Smått och gott.


Mys mys


Men det blir bra när det blir klart!

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Lasse kommer inte hitta ett smack sen. :-O



Fast det kanske han inte gör nu heller...



Ett rörigt skrivbord tyder på röriga tankar,

men vad tyder ett tomt skrivbord på?

2009-03-13 @ 07:42:24
URL: http://grumt.blogspot.com/
Postat av: Kristofer Borgsröm

Ojoj, nu kommer Lasse bli livsfarlig på allians tävlingarna! Nu när kommer blir kvitt damm/ stendamms lungorna han dragit på sig nere i cykelgruvan....

2009-03-13 @ 16:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0