Vårig tisdag

Det har varit mycket tjat om vårkänslor i bloggen på senaste tiden men det känns som att det är det som är på tapeten nu. "Dags för racer snart?" "Har du plockat fram cykeln än?" etc. etc. Idag ska jag faktiskt göra det, jag ska plocka fram racern för imorn är det invigning av årets onsdagscykling. Lite dumt känns det att jag inte har fått hem mina racerskor ännu utan jag får sätta SPD-pedalerna på för att kunna åka, men det får väl duga så länge. Mina vita Grand Prix Ltd Edition däck spar jag dock till senare när vägarna har blivit sopade och det är lite varmare. :)

Min vy på väg till jobbet i morse, nu ser det faktiskt ut som vår snart!


Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Kommunen sopade lite halvhjärtat på Gågatan - strax efter 05 i morse. :D



Jag ska försöka hänga med på onsdagscyklingarna i år, men inte idag.

2009-04-01 @ 08:04:56
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0