Vackra vackra Sverige

I morse vaknade jag och var utsövd redan klockan sex, måste vara lite jetlag efter min resa för normalt sover jag som en gris vid den tiden. I alla fall så kom jag på att det nog var ett bra läge för en liten löprunda och det var nog dagens bästa beslut. Det blev en längdmässigt ganska kort runda, från Donken till mossplan, under viadukten över till ABB och sedan cykelbanan bakom ABB mot Väsman, bort till skuthamn och förbi Statoil tillbaka igen.

Den korta sträckan uppvägdes av lite intervaller hit och dit, och lite övningar för överkroppen (stela axlar). På vägen förbi piren var jag bara tvungen att gå ut på vågbrytaren och kolla på vattnet. Det var helt sagolikt! Totalt vindstilla och spegelblankt, vilken otroligt fantastisk natur vi har i det här landet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0