Premiärafton!

Är det tänkt att bli ikväll, både för mig och min nya cykel. Jag har ännu inte cyklat en meter i år (om man inte räknar några få km till och från jobbet på skeppshulten) och min nya cykel har ännu inte varit utanför butiken sedan den blev monterad. Laddade är vi vilket nog kommer att behövas, det blir till att bita i även om tempot ännu såhär års är ganska lågt.

Så här ser cykeln ut i färdigt skick med flaskhållare, dator väska, pedaler etc.



Ser riktigt bra ut, men regnar det ikväll då vete tusan...

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Såg på Harris blogg att det var en något decimerad grupp, jag stannade i TV-soffan.



Några chokladberg i vägen?

2010-04-22 @ 09:30:10
URL: http://grumt.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Jo, lite färre men 13 är ändå skapligt. Kommer säkert fler med solen sen. Du piggar säkert också på dig när den behagar skina lite igen!



Chokladbergen stannade i drömmen, fast jag hade ju gärna haft ett liggande när vi kom tillbaka ;)

2010-04-22 @ 10:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0