Vi testar Velodrom

Ni minns kanske mitt upprop angående "prova på Velodrom" för ca en månad sedan. Vi har nu bokat ett datum och det blir den 14/2 som vi åker upp till Falun.

13 platser är bokade av totalt 20 så fortfarande finns 7 platser att tillgå.

Det vi ska göra är att gå en grundkurs för att sedan få prova på att cykla i Velodromen på riktigt! Vi blir bland de första som går kursen.

Priserna är enligt följande.
Vuxen: 895:-,
Vuxen och guldmedlem i cykelklubben.se: 795:-,
Under 19år: 695:-,
Under 19år och guldmedlem i cykelklubben.se: 595:-

Länk till cykelklubben.se finns HÄR och där kan du också bli medlem.

Anmälan görs till mig, Ingrid, på mail: [email protected]. Så snart jag ser ditt mail återkommer jag med en bekräftelse på att du fått en plats. Det går också bra att ringa oss på 0240-14484

Hoppas många vill följa med oss på detta roliga event! Först till kvarn gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0