Äntligen snart dags igen!

Jag drog ju min första vurpa på racer tidigare i sommar och det har varit lite bök med att få ihop cykeln igen. Först trodde vi att bakhjulet skulle gå att rikta men sedan visade det sig att det var för mycket spänningar i fälgen så den idén fick vi lägga till handlingarna. Ett nytt bakhjul fick det alltså bli.

Listan över Ingrids förstörelser efter vurpan blev således : Båda växelreglagen, båda pedalerna, bakhjulet, bakväxeln, styrlinda, hjälm, byxor, jacka. puh.

Jag får väl igen nu, jag är inne på min fjärde cykelsommar på racer och tidigare har jag inte ens haft en punktering på den, inte en enda, så nu var det väl liksom "min tur".

På tal om tur ja, så länge det bara är prylarna som går sönder så är det ju ändå helt ok. Kan ju vara lite svårare att få tag i en ny skalle...

Jahapp... då ska jag bara knåpa ihop cykeln igen så är det bara att rulla!


Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Vi trampar till Karmansbo Herrgård och frossar kakor imorgon, så sätt ihop hojen till dess! :D



http://happymtb.org/forum/read.php/1/1451472

2010-07-30 @ 10:32:24
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0