Solsken, torr asfalt och Velodromcykling!

Solsken och torr asfalt, ja så ser det ut utanför butiken just nu. Det var mulet hela förmiddagen men nu har det spruckit upp och känns verkligen som vår i luften. Snart är det dags för racer, underbart!

Velodromcykling ja, det är väl ingen som missat att vi i butiken blivit lite tända på det? I helgen fick jag stå över men Lasse var upp till Falun tillsammans med Björn Engström (en annan Ludvikacyklist) och körde sin första tävling. Börje var också upp men valde att köra ett träningspass i stället. Börje fick även till en vurpa pga punkterat bakdäck men som tur var gick det bra förutom lite fläckar på hans vita "lindbergscykelbyxor".

Här kommer lite bilder på Lasse & Björn i full aktion!







Hoppas ni har en lika fin Tisdag därute i landet som vi har! :)

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Jag njöt min tisdag i sadeln ute efter vägarna, solen var en välkommen bonus!

2010-03-31 @ 07:52:28
URL: http://grumt.blogspot.com/
Postat av: per

glömde önska dig en trevlig resa Ingrid. kan ju lätt uppfattas som otrevligt nu när du har gått och lämnat hintar var och varannan dag om att du ska iväg;) så bättre sent än aldrig tänkte jag. så du får ha det så bra i Kina-hongkong.

2010-04-01 @ 17:58:17
Postat av: Tobbe Arnesson

Onsdagscyklingen börjar ju nu på onsdag! Hade räknat kallt med en tidig varning här på bloggen, men som tur var fick jag reda på det från annat håll!

2010-04-06 @ 09:49:24
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0