Nya skor!

Ihelgen har jag varit i stockholm på lite besök av släktingar och shopping och så vidare...
Jag tog en runda in på Löplabbet där och fick hjälp av en kanonduktig tjej att prova ut nya skor. Det blev ett par Nike Air Pegasus i nån självlysande grön färg. Hehe. Jag gillar ganska diskreta färger i vanliga fall men på sportartiklar kan det vara roligt med lite mer färg. Jag menar, hur snygga är egentligen ett par löparskor...? Inte så snygga om du frågar mig, så då kan de lika gärna vara spygröna :)

Nice... så kanske jag får ha spygröna kläder till också, då syns jag i alla fall!

Jag har en dagens Lasse också, appropå alla skönhetsoperationer som görs nu för tiden. På grund av dem så har Svenska kvinnor börjat få ett speciellt utseende, de har ett hål i pannan och pipskägg. Det är alltså alla ansiktslyftningar som gör det... fundera på den ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0