Liiite roligare än vanligt :)

Jag är larvigt road av att göra i ordning saker och fixa så att det ser fint och bra ut. Därför var jag extra road av paketpackningen idag eftersom vår nya tejp kom i morse! Riktig "storföretagstejp" med logga och webbadress och allt. hehe. Så nu kan ni direkt se ert paket på posten när ni hämtar ut det, bara att titta efter det vita bandet med vår logga och webbadress. Det blir liksom lite proffsigare så tycker jag, vad tycker ni, är den inte snygg?

En ny tejpgrej tog vi också hem, nu är vi beredda på packning! Larvigt road sa jag ja... :)

Börje är som sagt på benen igen och idag håller han på och river ut alla pinaler i mitt kontor/lager/packrum, det är visst alla skor som inventeras idag. När han ändå var här inne så fick han hjälpa mig med packningen också, det här blir ett av de första paketen som packas med extra Lindbergs tejp!
En Scottcykel på väg till Uppsala var det visst.

Bakom Börje kan ni förresten se en skymt av min nya ögonsten. Det är nya Scott Contessa CR1 PRO som jag kommer att susa runt på i vår, så här ser den ut från sidan, de har verkligen fått till det med designen i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0