Godis i paketen?

Det är tydligen inte bara jag som tycker det är trevligt att få en liten godbit i paketet. Eftersom jag själv och flera med mig verkar tycka det är roligt med lite gott i paketet så kanske det kunde vara en idé även för oss? Men jag är lite kluven eftersom vi handlar med sport- och motionsartiklar och även själva är ganska sportiga och aktiva, det kanske ger lite fel signaler med godis i paketen... Jag hade en specialkampanj ett tag förra sommaren när jag skickade med en energikaka i paketen men det passar ju inte alla. Hm.. detta tål att tänkas på.

Så, ang. löpträningen som jag började med så lades den på is förr förra veckan eftersom jag var hundvakt hela veckan. Fritiden fick användas åt promenader och andra hundaktiviteter i stället. Förra veckan började jag igen och idag spöade jag mig själv litegrann i allafall. Nytt rekord på 30min (inkl 5min uppvärmningspromenad) är 4,56km. Det känns som att jag fortfarande är "på väg uppåt" och att det kommer gå att tangera hastigheten en hel del till. Men jag tar det sakta, det brukar bli bättre då...

I morgon kommer en bild på "Lasses låda", det blir spännande! Hoppas er vecka har börjat bra!

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Finns det inga småförpackningar med naturgodis -typ torkad frukt eller nötter- att skicka med då?



Jag värmer upp fem minuter med allt snabbare promenad, sen springer jag 30 minuter intervall där jag har 9 km/h i vilofasen och 12 km/h i arbetsfasen, varje fas är två minuter. Det ger mig över fem km. Sen varvar jag ned två minuter och eftersvettas en halvtimme. Min kondis känns ovanligt usel. :(

2009-03-11 @ 09:00:37
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0