I Ludvika laddar vi

Fint väder slog till i stan och butiken blev som förbytt. Som ni har märkt har bloggen blivit lidande på grund av folkanstormning i butiken och på nätet, puh nu känner vi verkligen att det är vår. Som grädde på moset har Börje dragit på sig inflammation i luftrören och jag är förkyld. Surt. Nu vill vi ju cykla! Lasse får köra för oss alla så länge.

Från klubben här i Ludvika har vi något som kallas alliansen, för er som inte är härifrån så är det en intern "tävling" som körs hela våren/sommaren/hösten öppen för alla men det är mest de som tränar rätt hårt som är med. I vilket fall skickade Lasse ut en inbjudan härom dagen om att det snart är dags att dra i gång.
 
Lasse skrev i inbjudningsmailet:
"Jaha, en vecka kvar till Allianspremiären. Aftonbladet ville göra en extrabilaga, men jag sa att "blir det inte expressen också så får det vara". Gjorde jag rätt?

Kristoffer svarar:
"Kan vi inte införa en klass där det gäller att köra så långsamt som möjligt? Tänk vad mycket mer tid vi skulle få tillsammans! ;)"

Jag tippar att det kommer vara CSK Ludvika i topp i alla klasser i alla tävlingar i år. :)

P.S: Förutom Onsdagscyklingen så kommer vi i år även att starta en grupp för knypplare på Torsdagar, vi kommer där att knyppla varsitt överdrag till cyklarna. Eftersom Kristoffer så gärna vill göra saker tillsammans så har han en hedersinbjudan till den gruppen. D.S ;)

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Var tog Lasse vägen?



Trist med sjukdom, hoppas ni kryar på er snabbt!



En track-stand tävling alltså, jag är på! :D

2009-04-09 @ 10:17:34
URL: http://grumt.blogspot.com/
Postat av: Kristofer

Haha, det låter ju trevligt!

2009-04-14 @ 15:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0