Puh!

Idag har vi mycket nätordrar! Det verkar som att ni fryser om fötterna i kylan eftersom vi får skicka mängder med Calescovärmesulor. Inte så konstigt med tanke på att det verkar vara minusgrader i i stort sett hela Sverige.

Här i Ludvika är det riktigt kallt, hemma hos mig var det 22 minusgrader när jag gick upp. Brr! Fast jag föredrar verkligen en riktig vinter framför plusgrader och slask i januari. Just nu är det lite väl kallt för att vara ute på skidor eller skridskor men det är ändå bra eftersom isarna bygger på sig ordentligt så att det blir säkrare att åka skridskor framöver.

Nä, nu ska jag packa vidare så att vi får iväg dagens paketskörd.

 Mycket populär produkt nu i kylan, vi har den dessutom på rea för tillfället, bara 199:-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0