Ut med julen!

Igår eftermiddag och idag har det stått omskyltning på schemat. Båda våra skyltfönster har fått nytt utseende, det var rätt skönt att få bort julen nu. Jag känner att jag är väldigt jul-mätt för tillfället. Jag tycker att det är lite svårt nu eftersom det är lite "mellansäsong" för tillfället. Man vet liksom inte vad som ska vara i skylten. På vår och höst är det ju givet med grejer som reflexvästar och belysning och på sommaren snygga cykelkläder och cyklar. Jag satte ju så klart in långfärdsskridskor men förutom det är det trixigt att komma på.

Det blev lite dubbdäck och sadelöverdrag i fårskinn, det är ju sådant som kan komma till användning i stundande tider.

Annars då.. butiken har varit ganska lugn idag, jag tänker mig att folk passar på att vara ute eftersom det var en sällsynt skolskensdag idag, nästan lite vårkänningar! Börje är hemma med bokföringen så jag och Lasse håller ställningarna på egen hand. Lasse är fortfarande i full sving med inventeringen och jag har som vanligt grejat med nätbutiken förutom omskyltningen.

Jag hade tänkt lägga in en bild på mina "håriga praoelever" här men den ena kameran har inget batteri och den andra ingen sladd så det får vänta till i morgon. Ha det bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0