Tillbaka till verkligheten!

Två veckor går snabbt, min Kinasemester är slut och jag är tillbaka på plats. Lotta har skött det hela förträffligt så det blev en lugn och skön start utan några pinnar i hjulet, härligt!

I fredags hade vi avslutning för säsongen på onsdagscyklingen, Roberto Vacci (gå till hans hemsida Här) var hos oss i butiken och man åt pastasallad, drack öl och snackade cykel. De som var med säger att det var en trevlig tillställning och jag råkar veta att siste man inte lämnade butiken förrän halv två på morgonen!

I Söndags var det mer hälsosamma aktiviteter, hela 11 av Onsdagscyklisterna samlades för att köra "Söndagscykling" på mountainbike. Också detta mycket lyckat, Börje hälsar att dimman var underbar, äggmackan smakade förträffligt och sällskapet kunde inte ha varit bättre. Hoppas att ännu fler kan tänka sig att cykla med oss på Söndagarna, vore kul att få ihop ett stort gäng till vintern också!

Här kommer lite bilder från turen, tack Tuvan! :)


















Lasse lättar på trycket i bakgrunden! :)






Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Härligt väder, trist underlag. ;)



Var inte After Worken på torsdagen? Kunde tyvärr inte komma själv då jag var i Söderhamn. :(

2009-11-17 @ 07:42:46
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0