Tisdag 13/4

Har hänt en del sedan senaste inlägget. Jag var på semester i Kina förra veckan så därför blev det lite stillestånd här. I förberedelserna inför resan blev det inte ens ett inlägg om att jag skulle iväg. Fy på mig!

Kina var i alla fall lika nice som vanligt, våren har kommit lite längre där och vi lyckades pricka in veckan med lövsprickningen. Mindre trevligt var att jag förutom all shopping lyckades få med mig en ordentlig förkylning hem, det betyder att sker det inget mirakel till i morgon så blir det ingen onsdagscykling för min del. Trist för det hade jag verkligen sett fram emot.

På tal om Onsdagscyklingen så hade den ju premiär i förra veckan och trots att vi missade att varna på sidan eftersom jag var borta så blev det över tjugo ivriga som deltog, riktigt roligt! Jag får be om ursäkt till er andra som kanske missade pga dålig uppdatering - ni är välkomna på onsdag i stället!

Tobbe Arnesson tog lite bilder under färdens gång:


Fixning av punka..


Turen som kördes





Tobbe skrev också om turen på sin blogg, läs inlägget Här

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Trist med snoken, krya på dig och välkommen hem!

2010-04-13 @ 12:43:18
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0