Som en liten försmak av våren...

Man kan väl inte direkt beskylla vädret för att vara vårlikt, här i Ludvika har vi fått ytterligare några decimeter snö under helgen. Riktiga skottexperter har vi blivit i dalarna i år. Inga vårkänslor på den fronten alltså...

...men när årets kollektion från Scott börjar trilla in så påminns man ändå om att våren är ganska nära i antågande. Jag har idag fått hem det fina Scottsetet som jag beställt inför säsongen. Det passar perfekt till min nya cykel som jag redan hade fått hem sen tidigare. Liten försmak som sagt.

Dessutom har vi blivit Velodromtokar här i butiken, i Torsdags var Börje och Lasse upp till Falun igen för träning och på Onsdag är det min tur! Självklart blir det de nya kläderna på då. :)


Matchat is the shit :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0