Upplösningen av YA-6dagars...

...blev mycket spännande.

Jag, Per, Robin och en kompis till Per åkte upp för att heja, äta och ha trevligt.

Inför sista dagen ledde Team Lindbergs (Peter Vingstedt och Andreas Arvidsson) med tio poäng och under tävlingarnas gång krympte ledningen ihop till ynka två poäng inför sista grenen, Madisonloppet. Det hela avgjordes inte förrän på målsnöret då vi kunde konstatera att Team Cykelklubben slagit vårt lag med två poäng!

Under kvällen lyckades Andreas Arvidsson också spöa sitt eget rekord på flygande kilometern med nästan en hel sekund, banrekordet på YA-arena är således fortfarande svenskt. För en mer ingående berättelse om den spänande tävlingsdagen, kika in på Andreas hemsida.

Andreas efter kilometerbragden


Prisutdelningen, jag är med och gratulerar killarna med lite extrapriser från Lindbergs



Herrlagen uppställda


Alla lagen tar emot publikens jubel.


Tack YA-arena för mycket underhållande tävlingar!
Vi ser fram emot nästa omgång. :)

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Jag har bara en fråga: Varför var jag inte där?

2010-11-11 @ 09:02:07
URL: http://grumt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0