Onsdagscykling 1/9

Den första höstcyklingen blev också min första sedan cykeln blev lagad. Jag var på väg ut för ett par veckor sedan men då började det regna så jag struntade i det. Igår sken solen från en klarblå himmel, perfekt för lite höstcykling.

Pärlan står och glänser lite i solen innan turen.


Vi körde från ludvika, över högberget, mot östansbo och vidare ut till snöån och björsjö. Där svängde vi av mot smedjebacken, åkte in i smedjebacken mot morgårdshammar. Där åkte vi ut på stora vägen igen och raka vägen hem.

Ett glatt cykelgäng hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Tobbe Arnesson

Vädret var ju helt sagolikt igår! Hade jag bara haft hjärna nog att inse att det var onsdag, hade jag garanterat trampat in till Ludvika och hängt med! Ville inte sluta trampa på väg hem från jobbet, men hade cykelmek att fixa inför Gesundatripp i helgen.

2010-09-02 @ 16:36:28
URL: http://grumt.blogspot.com/
Postat av: Adela Karlsson

Gillar om det du skrev! Trevligt att se en del sunda saker och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)

Postat av: Sandra Karlsson

Gillar om det du skrivit! Underhållande att se en del schyssta grejer och inte endast det generella sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-01 @ 17:08:59
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0